100706 - dagen då prinsen föddes

Alla inlägg den 28 september 2010

Av Josefin - 28 september 2010 11:35

       man ska börja i tid...


   bara man håller i sig.



   minisuppoter, och bra gick ju de för dem vann me 3-0.



Så de va allt för nu dags för "frukost" för mig och lunch för prinsen.

Av Josefin - 28 september 2010 11:05

Tisdag förmiddag å jag har lite ont i sittbenen, men ingen annan träningsvärk vad jag kännt. Trodde jag skulle va död men icke, kanske kroppen längtat efter hästryggen den me?


Theodor har sovit kanon inatt. Han fick mat runt kvart i elva igår kväll och sov ända till klockan sex imorse, fick mat av pappa somna om. Vakna vid sju igen, fick mat somna om. Vakna halv tio fick mat å sen dess har vi varit vakna, legat å busat i sängen, skällt på hundarna som hade ätit upp all ersättning... Vi har även hunnit betala räkningar och klippt klorna på Theodor. Har även ringt och beställt tid för kastrering av Dizel, fredag 8/10 kl.9.00. 


Skulle misströsta lite över att de inte kom bajs igår när jag plötsligt kände jordbävning på låret prinset satt, woho bajs! å Mycke bajs, så nu är mamma glad igen. Små saker gör en glad som småbarnsförälder. Man uppskattar även dem mest "konstiga" sakerna som att få gå på toa och duscha ifred och ta den tid man vill, inget man tänkte på innan direkt.


Just nu ligger prinsen nybytt i sin säng och kollar på sin sängmobil och de lilla biet, super lycklig å ligger å skrattar. Man kräver inte mycke när man är liten kärlek, närhet, mat, nya blöjor och ett bad på kvällen så är man nöjd och belåten.


Nu ska vi strax gå ner å försöka få frukost i magen på mig, sen kolla på biggest loser, dogwalk å sen får vi se vad vi hittar på. Men först ska jag ladda över bilderna som jag lovat.

Ovido - Quiz & Flashcards