100706 - dagen då prinsen föddes

Alla inlägg den 19 september 2010

Av Josefin - 19 september 2010 01:21

Att man kan sakna en mage så otrolig mycke, de är så underbart mysigt att vara gravid, tänk när jag får ha en sån där go kula igen...


   2010-06-06 precis 1månad innan prinsen titta ut

Av Josefin - 19 september 2010 00:16

Idag fick jag en välbehövlig sovmorgon, dock väckte Andreas mig vid halv ett, å jag säger då de jag hade kunnat sova mååååånga timmar till. När jag inte gick upp gjorde han en fuling och släppte upp de här monstret, 


  

lilla svarta hunden, kom lyckligt upp hoppandes i sängen och väckte mig återigen...


Prinsen va hos farmor och farfar som va barnvakt medans Andreas körde skit till tippen och va å gymma. Mindre roligt för dagen är att vår spis börjar lägga av, sätter man på stora platten slår den ut strömmen i hela huset, suck jag som hade tänkt köpa en torktummlare, alltid ska de va nått i vägen först skit bötern å nu de här. Tycker de räckte att kylen gick sönder efter en vecka... Men men man får se de positiva i de och de är ju att vi får en ny snygg spis framöver.




I onsdags vakna jag av detta


  


grattis tänkte jag nu får vi asfalt, men icke, heab va här å gjorde allt förjobb, la på grus, platta till, fixa till kanterna mot gräset och spraya riktlinjer, men inte har vi fått nån asfalt på de. De har varit iordning halva veckan och nu har de blivit stora gropar efter regn och bilar igen...




Igår va jag som sagt till karlstad och köpte en basker till prinsen, här har ni resultatet


    


    

kan man bli sötare!? :)

 

 

Köpte även en björnoverall som han också är urgullig i


   världens sötaste lilla björn...




Håret har han fortfarande kvar prinsen, alla sa att han skulle skava bort allt men..


   han har allt rätt mycke kvar än så länge

 

 

 

Nu blir de ett litet bildmaraton från veckan


       

    

en slank han hit, en slank han dit å en slank han er i diket...

(Kolla goa kulan han har till mage)

 

   träna nacken måste man göra ibland

 

  matkoma..


   goa bamserumpan

 

        

      bus med mamma

 

 

 

 

Igår (fredag) när jag kom ner på morgonen hittade jag min sko i ny design


  


en grå- och en svarthund skämdes, mest den grå för hon kröp in under bordet... Jag hann ju i alla fall använda skorna en gång i tio minuter.






Ovido - Quiz & Flashcards