100706 - dagen då prinsen föddes

Direktlänk till inlägg 27 maj 2011

It's a miracle!

Av Josefin - 27 maj 2011 11:24

Idag sov prinsen till åtta (!) Utan att vakna en enda gång i natt pga tänder eller mardrömmar, vänder de nu? Han sov 10h, yej!


Igår va vi i Kd/Ilanda och hämtade vagnen som blivit lagad, sen vandra vi i affärer köpte nytt halsband till Dizel, ett stryp som jag egentligen är emot men vill se om de blir nån skillnad... Efter Ilanda drog vi till plantagen där vi inte hitta nått alls, sen spåra vi vägen till IKEA där vi skulle ha med två byråar hem men så blidde de inte när dem helt plötsligt va 200kr dyrare/st än på hemsidan (!?) så vi tog lite annat smått å de hela slutade på 168kr, rekord i billigaste shoppningen på IKEA för mig! Vi avrundade med bergvik köpte lite hårgrejs å en klänning till mig, 40kr istället för 299kr - fynd!, prinsen fick en Bamse body och ett sommarplagg, pappa fick sex t-shirtar och en klocka å sen köpte vi varsitt kort till pappas födelsedag. 


Köpte två korv med bröd på IKEA till mig men tji fick jag prinsen drog i sig bägge två, gick och köpte två till å ja han drog i sig en hel till å sen åt jag upp den sista så jag fick nått i magen själv, så 3-1 till prinsen. Hur fick de plats i hans mage?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefin - 24 augusti 2011 14:22

Trots att jag gillar bloggplatsen är de tyvärr så att de inte finns nån app till min telefon. Sen jag skaffa mig min smarta telefon är jag aldrig inne via datorn vilket resulterat i att de inte blivit något bloggat på länge.    Gör ett försök med...

Av Josefin - 14 juli 2011 20:45

Idag kasta jag mig upp på min fläckiga för att kolla om han kom ihåg skritt och trav, vilket han självklart gjorde. Han har bara fått hukuna matata på betet i sommar för att äta upp sig å växa, men nu tyckte jag att de va dags för lite repetition. Br...

Av Josefin - 1 juni 2011 23:44

Idag skrev vi ansökningspapper till dagis, eller förskola som de så fint ska heta nu förtiden. Tänk att prinsen snart är så stor! De går undan vill jag lova men än får jag ha han hemma lite till <3 ...

Av Josefin - 1 juni 2011 15:07

Finns de nått som är underbarare än när ens barn somnar i ens famn(!?) Så nära nära, Fyra ögon som tittar på varann innan två sakta sakta rullar in i sömn. Hela kroppen sprudlar av kärlek, hela kroppen blir varm, man andas sakta sakta för att inte vä...

Av Josefin - 1 juni 2011 12:19

Tiden går fort, 1juni idag vilket betyder att de är 25dagar kvar tills vi sitter nere på Rhodos. Vilket även betyder att de är dags att fixa pass, tänka på vad som ska packas - jag har koll nu men frågan är hur mycket jag glömmer när de väl är dags(?...

Ovido - Quiz & Flashcards