100706 - dagen då prinsen föddes

Alla inlägg den 11 mars 2011

Av Josefin - 11 mars 2011 11:24

Igår kväll, torsdag, gjorde jag en upptäckt - tror jag. Tycker mig känna att ena tanden börjar spricka igenom tandköttet, vänster upp. Andreas tyckte nog samma sak. Prinsen dreggla som en tok igår kväll vilket han inte brukar göra, även extra "bitig", så nu hoppas jag att den lilla bissen vill komma upp. Natten har varit mindre bra, han har haft så ont så ont lilla hjärtat. Han fick komma över till våran säng men de hjälpte knappt, alvedon å tröst från mamma och pappa blev aningens aningen bättre. Sen efter en stund när alvedonen gett verkan och man fått lite mat i magen så somna man om mellan mamma och pappa. Och jag vakna av en glad liten fis som låg och drog mig i håret imorse. Ingen alvedon har behövts än så vi får se om vi klarar dagen utan eller ej.

Ovido - Quiz & Flashcards