100706 - dagen då prinsen föddes

Alla inlägg den 5 mars 2011

Av Josefin - 5 mars 2011 04:10

Nu är kl. 04.10 och jag sitter och varvar ner efter jobbet. Har varit smockfullt ikväll, massa "gamlingar" ute - skoj! Till o med min lilla hovslagare hade hittat ut, trevligt tycker jag. Ganska dåligt med spel med tanke på antalet personer som va inne, knappa 6-papp, men jag va 95,5% också, hell-yeah! Hade sånt flyt hela kvällen, knappt så jag trodde mig själv ibland, va tvungen å dubbelkolla ibland. De stackars gästerna blev tokiga på mig, satt dom med 19-21 fick jag BJ. Va bara Jessica som vann 260kr, men de va ju "personalrabatt" som folket säger när någon ur personalen vinner. Nu ska jag ta och krypa ner under täcket, "imorgon" har jag sovmorgon och de ska bli såååååååååååååå skönt. Min man är bäst och min svärmor också! Andreas får nämligen hoppa in och jobba imorgon då hela mekonomen har magsjuka, men han kör prinsen till farmor innan så jag får sova så länge jag vill. Han är bäst min karl! 

Ovido - Quiz & Flashcards