100706 - dagen då prinsen föddes

Alla inlägg den 26 januari 2011

Av Josefin - 26 januari 2011 12:24

Natten till igår sömn utan mat 21.00-07.08 natten till idag sömn utan mat 21.00-05.58, verkar som om prinsen håller i sitt inte äta på natten, woho! Och i måndags hade jag lyx (!) prinsen sov till 10.30, jag vakna självklart 8.30 å kunde inte somna om, men jag fick i mig frukost, hann fixa disken och tvätta lite.


Idag ska vi till bvc, prinsen har en stor blödning i ögat som jag vill kolla upp och sen ska vi fråga lite om mat och eventuellt om vaccinationer inför sommarens resa. Ska försöka få tag i Alex också, men som vanligt har jag inge batteri på telefon, idag inte ens på hemtelefon... Ikväll tänkte jag åka till Tarragon och eventuellt hoppa upp i sadeln igen.

Ovido - Quiz & Flashcards