100706 - dagen då prinsen föddes

Alla inlägg den 19 januari 2011

Av Josefin - 19 januari 2011 23:47

Nej idag är ingen vanlig dag för de är min Marwins födelsedag! Min älskade lilla plutta blir 22år idag, tänk va gammal och klok hon e nu ;)


Eftersom jag råka somna tillsammans med prinsen så hann vi tyvärr inte åka å äta gott då min mamma kom lite tidigare än hon skulle. Men eftersom mamma ska bort till Bali i 2 veckor och vi inte ses så ofta så prioritera jag henne under eftermiddagen och kvällen. Ska ju till min plutta på lördag så hon får sin grattispuss då! Blir dock lite ledsen när jag tänkte ringa och sjunga min mycket vackra födelsedagssång nu på kvällen men när jag loggar in på FB så ser jag hennes status att hon gått å lagt sig inför tenta imorgon. Hade de varit en vanlig dag för henne imorgon hade jag inte brytt mig men nu va de tenta dag å då måste man få sova utan att galna mammor ringer och vrålar mitt i natten, å jag som tänkt sjunga henne till sömns precis som jag brukar göra med prinsen. Men nu min älskade vän får du inbilla dig min röst för här kommer den!


Med en enkel tulipan på din bemärkelsedag jag har den äran jag har den äran att grattulera! (wookawooka mixljud) VA är de för en dag, är de en vanlig dag NEJ de är ingen vanligt dag för de är Marwins födelsedag hurra Hurra HURRA! (woopwoop mixljud) på en skoooooooooooottkärra fram ska du doppas i champange! GRATTIS <3

Ovido - Quiz & Flashcards