100706 - dagen då prinsen föddes

Alla inlägg den 18 januari 2011

Av Josefin - 18 januari 2011 23:45

Yepp i helgen va de dags å sova borta för första gången, med en stor klump i min mage, prinsen sov hos farmor och farfar så mamma och pappa skulle få ha lite roligt själva. Först å främst fick jag sovmorgon då Andreas jobbade och tog med prinsen in till stan redan på morgonen, men självklart va jag tvungen å pussa på honom när han skulle va borta från mamma 1½dag, så jag drog in till stan efter en morgon utan sovmorgon eftersom jag självklart vakna som vanligt och inte kunde somna om, städa å greja lite innan jag la mig i soffan å sappa bland tv-kanalerna en stund. Klädde mig och åkte mot Khamn, va hos prinsen ca 1½h sen åkte jag å tanka och hämtade upp Timmie och Alex, sen bar de av till Böppa igen för mat å kalajs. Hade en kanonkväll som avrundades på Mastis i goda vänners sällskap, dock utan min man som bestämt va lite trött och somnade redan kl. 21... Söndag vakna man lite halvbakis, men de tar man när man varit lite rund under fötterna dagen innan, vid halv tolv ringde vi och väckte Timmie och Alex och bestämde bakis mat på Johanssons. Efter maten hämtade vi lilla Lucas hos hans farmor och farfar sen lämnade vi Timmie hemma så han kunde somna på tangentbordet en stund och åkte vidare för att hämta min lilla prins. Han såg inte alls ut som han saknat mig men de vet jag att han hade gjort, pussa å krama innan hans pappa kidnappa honom för mys. In med bebisar och människor i bilen för att åka mot Böppa igen. Här spenderade vi hela kvällen med bebisbus, gröt, sömn (bebissömn) och spel för oss vuxna. Jag och Timmie vann såklart lagspelet och jag vann såklart solospelet. Vid halv tolv tacka familjen Kleman/Nyman för sig och rulla hemmåt. Efter ännu en kanon kväll gick vi å la oss efter en hel dag i goda vänners sällskap. Tack alla som gjorde denna helg till en kanon helg! 

Ovido - Quiz & Flashcards