100706 - dagen då prinsen föddes

Alla inlägg den 27 oktober 2010

Av Josefin - 27 oktober 2010 00:22

Idag har det vart en riktigt skön höstdag, tog med mig prinsen och hundarna på en mystur i skogen förut, tänkte ta lite höstbilder på dem, men ingen hade tid å sitta still, fick två rätt så hyffsade bilder ändå, med tanke på att dem e tagna med mobilen. Ska hämta systemkameran på torsdag.


Summan av kardemumman blev iaf följande

    


Annars har vi inte gjort många knop idag. Prinsen och Andreas har varit hos snällaste svärmor och jag har gått igenom kassarapporter och vart i stallet, med sällskap faktiskt! Johanna och magen följde med till stallet, trevligt med sällskap måste jag säga. När vi kom hem hämta hon sin DD och så åkte vi till drevsta och busa med hundarna, dem gick riktigt bra ihop :)


Imorgon blir de babycafé med Alex och Lucas, får se vad de är för nått. Hand- och fotavtryck ska vi försöka göra också. Sen ska jag kolla om min bvc-sköterska har öppentid så jag kan väga och mäta prinsen.


Snart är de torsdag och vi får umgås med älskade Andreas igen! Vi har bestämt att vi väntar med pussarna tills nästa vecka för att vara på den säkra sidan. Jag har ju inte alltid jättebra immunförsvar tyvärr...


Fick ett fint kort med posten idag, inbjudan till Jonathans dop, tyvärr så krockar ju de med vårat dop... Va helt hundra på att hans skulle va den 4e men ack så fel ja hade. Ska försöka åka förbi nästa vecka och umgås lite, va ett tag sen.

Ovido - Quiz & Flashcards