100706 - dagen då prinsen föddes

Alla inlägg den 25 augusti 2010

Av Josefin - 25 augusti 2010 12:04

Jag har en liten terrorist till son, de börja med när han satt lutad mot mina ben å han fick världens leende sen kände jag hur de börja rinna kiss på mig... Efter blöjbytet suger han tag i mitt hår med ena handen å vägrar släppa, super nöjd.


            

skitunge :)


Han låg i sängen å log så fint när vi vakna förut, men när jag skulle ta kort sluta de så här...


 


Å när vi hade bytt blöja tänkte jag att nu kanske de kommer ett leende, men...


    icke...


Han fick ligga vid fönstret å titta ut så blev han nöjd en stund


    


men sen blev vi mammiga å nu ligger man så här å nästan somnar...


  



Av Josefin - 25 augusti 2010 01:15

När man inte kan sova börjar man kolla runt på massa saker, gick in på min gamla bilddagbok och kollade på gamla bilder å så hitta jag ett inlägg jag skrev om min mamma den 8maj 2008 som följer


"Den personen som jag älskar mest av alla på denna jord är min mamma!


Hon finns alltid vid min sida vare sig jag är glad/arg/ledsen/deprimierad o.s.v hon finns där no matter what! Utan henne vore jag ingenting, de är hon som har uppfostrat mig till den jag är idag, de är hon som gjort mig starkast även i de svåra lägena jag varit i. Å nu är jag alltid starkast tack vare henne! Hon är den enda person jag litar på till 110%, min mamma är bäst! <3


Satt precis å fundera på att man alldelesförsällan visar sin uppskattning och kärlek till dem man tycker väldigt mycke om. Man vet aldrig när det är försent att säga jag älskar dig till en person innan den försvinner, så man bör ta vara på dem dagarna man har med vissa människor innan det är försent. Ett ord på vägen som vi bör tänka på lite oftare..."


Allt de jag skrev då, står jag fortfarande för. Utan henne vore jag ingenting, å du vet att jag älskar dig mamma! :) De enda som inte stämmer med texten är att hon inte är den enda jag litar på till 110%, för jag har ju skaffat mig min underbara Andreas sen dess å han delar den platsen med mamma nu.


Hittade även massa bilder på mina änglar som fick tårarna å rinna längs med kinderna, jag saknar er enormt med ni har de bra där ni är nu. Ni är stjärnan som lyser genom mitt sovrums fönster varje kväll <3


     älskade peppilina <3

 

älskade Findus <3       

 

     älskade Nelan <3  

 

å älskade älskade mormor <3     

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards