100706 - dagen då prinsen föddes

Alla inlägg den 22 augusti 2010

Av Josefin - 22 augusti 2010 23:35

För 2år sen på min födelsedag fick jag den bästa födelsedagspresent jag någonsin kunnat önska mig, jag fick min älskade Andreas.


Året efter, 1år sen, fick jag en underbart fin ring jag oftast bär på mitt vänstra ringfinger (tyvärr har jag inte kunnat ha den på sen i slutet på gravidideten pga svullna fingrar).


Allt detta har lett till vår underbara son. Våra fantastiska djur vilket även bildar vår familj, min underbara familj! Räknar min in min mamma också är de alla jag älskar överallt annat, dem bästa helt enkelt! Kärlek <3


    

mannen i mitt liv, den jag delar min glädje och sorg me, den jag älskar!

Av Josefin - 22 augusti 2010 22:55

Igår fyllde jag år, hela 21. Kändes som vanligt inge speciellt, ett år närmare pension bara. Dock trevligt med besök, fika å presenter :) Mamma/mormor, P-a, Mysan, svärmor/farmor, svärfar/farfar, jocke/farbror Joakim och Tommy kom förbi på fika. Även Marcus och Elin kom förbi på kvällen. Utan Andreas sida släkten skulle vi inte blivit många, dock behöver jag bara min mamma från min sida så jag e nöjd <3


Idag har vi haft mysdag, va iväg till Tarragon på e.m å där blev jag revirmarkerad av River, andra gången i mitt liv en hund kissar på mitt ena ben... Tarragon njuter av sommarbetet och vi hoppas dem får göra de ett tag till. De hänger mest på vädret å så såklart maten... Efter stallet begav vi oss till Kga å handla, Andreas slog på stort och köpte hela Milleniumserien, den förlängda så nu har vi 3x180min film å titta på :) Efter de styrde vi traktorn hem mot Bjb för å laga mat å titta på film, MEN de tyckte in vår käre son som skulle ha uppmärksamhet, Andreas fick äta först å jag sen, vi fick "titta" på tv och roa vår son i ca 1½h innan vår lilla somna å vi kunde slå på filmen. Man kan inte planera så mycket när man har liten prins, men vad spelar de för roll, han e underbarast! Passade även på å borsta Iza under filmen, så nu hoppas jag att hon slutar fälla stora colliepälstussar överallt. Imorgon är de måndag å pappa Andreas e hyffsat frisk så han ska iväg å jobba å vi är åter ensamna på dagarna, som tur e går han 7-16 den här veckan så han e hemma i tid. På tisdag ska vi till bvc å se hur mycket man har växt sen sist, efteråt blir de nog fika med Alex.


Just ja, jag delar från och med i år min födelsedag med lilla Jonathan. Marion och Micke fick sin lilla son kl.05.37 igår. Så nu är de stora J och lilla J:s födelsedag framöver :)


Jag skulle kunna ligga och titta på min lilla prins jämt, inte äta sova eller nått, jag skulle leva på att bara njuta. Han ligger här bredvid mig i sängen å är så otroligt söt! Armarna utsträckta så långt de bara går åt varsit håll och sover som en stock. Han har 2st sovsätt, armarna utsträckta åt varsitt håll eller ena armen under huvudet, lika söta båda två.


Vi avslutar dagens inlägg med lite kort.


      

som sagt, gärna ena armen under huvudet :)


  

goa unge!


godnatt!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards