100706 - dagen då prinsen föddes

Alla inlägg den 12 februari 2011

Av Josefin - 12 februari 2011 22:22

Nu har jag precis avslutat min roll som matmor, medans Andreas åkte och hämta prinsen hos svärmor hann jag (dammsuga), laga kyckling + rotfrukts-, broccoli-, fisk m. purjo/rotselleri- och banan/mangopuré sen hann jag inte mer för prinsarna kom hem. Skala lite morötter och la i frysen så de blir morotspuré i veckan... Tänkte även köpa hem massa annat imorgon, yej! Kiwi, passionsfrukt, papaya, jordgubb, blåbär, hallon, päron, äpple, banan kan ju inte va helt fel(?) Ska bunkra upp med broccoli också, prinsens favorit (blää!). Vad gäller fruktpuréerna skulle jag också vilja va liten men inte dom andra, ucsh å fy! Ja jag tycker de är roligt, precis som å baka, men jag äter sällan de jag gjort, tycler bara själva skapandet är roligt.




Ovido - Quiz & Flashcards