100706 - dagen då prinsen föddes

Alla inlägg den 10 februari 2011

Av Josefin - 10 februari 2011 11:45

Idag rullar tårarna ner för kinderna, de är ett år sen min älskade älskade Kanel somna in. Jag saknar henna så jävla mycke, min prinsessa! Vid den här tidpunkten för ett år sen stod jag å höll om henne, sa hej då vi ses igen. Hon putta å pussa på mig, putta jätteförsiktigt på magen, hon visste nog att de fanns en liten prins där inne... Min älskade ängel, jag glömmer dig aldrig! <3


  

Av Josefin - 10 februari 2011 11:08

Polisen upptäckte ett brott, sprang dit, tog bevismaterial och överlämnade detta till sin kapten. 


Ja  i själva verket så hade min lilla donna till katt snott en plastpåse (hon är galen i plastpåsar) som hon sprang och lekte med i köket, då kom polisen = Dizel, sprang ut i köket tog plastpåsen ifrån henne, tog med den in hit och gav den till mig, gick sen och la sig igen.


Dem är söta djuren.

Ovido - Quiz & Flashcards