100706 - dagen då prinsen föddes

Alla inlägg den 7 november 2010

Av Josefin - 7 november 2010 04:50

Eftersom jag inte hann å skriva igår får ni 2st nu.


Vad är mjau?


Vem har femhundra ben, men kan inte gå?

Av Josefin - 7 november 2010 04:30

Ja då har man gjort premiären på bordet efter 8 månaders "vila". I fredags va jag på Mastis och de gick la hyffsat, inge vidare spel men 56% vinst så de va bra i alla fall. Nu idag va jag på Woodys i Kga, ännu sämre spel, suck. Men så ser man de positiva att jag hade 55% vinst så de va ju bra ändå. (Genomsnittet är 42%).


Nu ligger jag i sängen och varvar ner, somnar förhoppningsvis snart. Imorgon kommer mamma hit *jippi!* och stannar till tisdag e.m, ska blir riktigt skönt å få hit "2-extra armar" å självklart att få umgås med min mor vilket vi inte gör allt för ofta då hon bor 18mil bort.


Tänkte på de idag att de enda jag saknar med lägenheten i stan va att vi hade mangel i tvättstugan. Manglade sängkläder är de bästa, mest för att dem tar så jäkla mycket plats om dem inte är manglade. Så har ni en mangel över släng hit den!



Om ungefär 6½vecka är de julafton! Shit va tiden går fort. Om 5veckor är de dop, har inte fått inbjudningskorten än (börjar få smått panik) ska fixa de på måndag och få iväg dem. Dock så bjuder vi inte så jättemånga och dem flesta vet redan om de. Från min sida släkten blir vi nog bara 4st, tur Andreas har att fylla upp med :)


Kan inte ha gått så dåligt förre helgen på Mastis, har fått erbjudande om fortsatt jobb, självklart hoppar jag in om jag inte har nått annan för mig, roligt å få göra lite annat än att sitta vid black-jack bordet jämt. Enda nackdelen med "nattjobb" är att jag saknar Theodor så fruktansvärt, men skulle jag va hemma så skulle han ju sova lika mkt för de, så bättre jag tjänar pengar så han kan få bli lite bortskämd nu när han e liten. Ska köpa lite fler leksaker till honom nu när han börjar greppa och byta hand på sakerna.



Nej nu har lilla Lea krupit ihop här bredvid mig i sängen, för övrigt mitt nattsällskap i gästsängen när jag vart iväg och jobbat. Imorgon är jag tillbaka i stora sängen men min karl som håller om mig. Katta duger hon me så bäst å ta natten innan hon går härifrån. Natti!


Ovido - Quiz & Flashcards